Zapytanie ofertowe - flet
Świnice Warckie, dn. 15.05.2015 r.
Zapytanie ofertowe
o wartości nie przekraczającej 30 000 euro
I. Nazwa oraz adres zamawiającego.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA
– „MIĘDZY WARTĄ A NEREM”,
w imieniu którego działa PREZES LGD
z siedzibą:
ul. Szkolna 1 99-140 Świnice Warckie
NIP: 8281386017, REGON: 100429438
tel./fax: 63/28-81-130
e-mail: lgd.swu@wp.pl
www.miedzywartaanerem.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Prezes Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – „Między Wartą a Nerem” w Świnicach Warckich w związku z współorganizacją „XVII Przeglądu Orkiestr Dętych Powiatu Łęczyckiego w Świnicach Warckich – 14 czerwiec 2015 r.” zaprasza do składania ofert na zakup wraz z dostawą instrumentu muzycznego – flet poprzeczny do nauki i grania w orkiestrze dętej. Dane techniczne: tonacja C, 16 klap zamkniętych, przesunięte „G”, wykonany z nowego srebra, E-mechanika, futerał, szmatka, wycior, wazelina, torx do regulacji oraz gwarancja minimum 3 lata. Zamówienie w ilości - 5 szt.
Informacje:
- Zamawiający wymaga aby: dostarczony sprzęt był nowy, wykonany z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów.
- Elementy wyposażenia będące przedmiotem zapytania ofertowego, zostaną dostarczone do Stowarzyszenia „LGD – Między Wartą a Nerem” w Świnicach Warckich zgodnie z zapytaniem ofertowym.
- Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty.
- Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności z normami UE, potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do stosowania w placówkach edukacyjnych.
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
- Oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia funkcjonowania zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania.
- W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości), charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania usługi - do 10 dni od upływu ostatecznego dnia na składanie ofert. Dokładna data wystawienia zlecenia zostanie ustalona przez obie strony.
V. Opis sposobu obliczania ceny:
Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia razem z następującymi kosztami (podatek VAT, koszty transportu itp.)
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
VI. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy szczegółowe nakładają obowiązek ich posiadania,
Posiadania wiedzy i doświadczenia,
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Przesłanie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest jednoznaczne ze
złożeniem oświadczenia, że oferent spełnia powyższe kryteria.
VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Ofertę określającą cenę wykonania zamówienia, którą należy przygotować z użyciem formularzy Wykonawców wraz z ze szczegółową wyceną wykonania usługi i specyfikacją zaproponowanych składników.
VIII. Informacje o sposobie przekazania dokumentów i oświadczeń:
Oferty należy składać w terminie do 25 maja 2015 roku do godz.1200
Pisemnie w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – „Między Wartą a Nerem” ul. Szkolna 1, 99-140 Świnice Warckie
Faksem 63/28-81-130 lub e-mailem lgd.swu@wp.pl. Oferty przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu na ich złożenie.
IX. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Prezes Tadeusz Bednarek
X. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej, na formularzu Wykonawcy,
Oferta winna być:
* posiadać datę sporządzenia,
* zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu,
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
XI. Kryteria oceny ofert - cena 100%:
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenie negocjacji sprzętowych i cenowych z każdym z oferentów i na tej podstawie dokonania wyboru najkorzystniejszej dla niego oferty.
UWAGA:
PORÓWNYWANA BĘDZIE CENA BRUTTO
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie.
XIII. Inne postanowienia
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie innej niż złoty polski.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część wykonania zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tego zamówienia.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jeżeli oferowane przez Wykonawcę produkty, w opinii Zamawiającego nie będą wystarczające lub gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę ( również po negocjacjach), jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania. W opisanych w niniejszym punkcie przypadkach Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.
Od decyzji Zamawiającego dotyczącej wyboru Wykonawcy nie przysługuje odwołanie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia.
XIV. Podstawa prawna i inne postanowienia:
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w/w ustawy nie stosuje się.
Z poważaniem
Prezes „LGD – Między Wartą a Nerem”
mgr Tadeusz Bednarek